Tentaplugg

Har pluggat hela eftermiddagen och kvällen med Therese. Först ute i solen, som sedan blev skugga... sedan gick vi in lagom till att platsen invaderades med mängder av folk. Jag kan ärligt säga att jag inte kommer att klara av tentan, den kommer gå käpp-rätt-åt-helvete.

Efter tentan så har vi iaf sommarlov. Känns riktigt konstigt. Skrämmade och skönt på samma gång. De ska börja planeras med de andra faddrarna inför nästa termin och jag ska börja varva ner och bara vara, för nästa söndag börjar jag mitt sommarjobb. Jag kommer att jobba juli ut, sedan blir det Linköping igen.

Nu blir det natten för mig, sov gott där ute och kom ihåg att draken lyfter endast i motvind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0