Arg, ledsen åh fy fan!

Jag är fruktansvärt arg idag, irriterad, förbannad.. fy fan.Vilka jävla jubelidioter det finns....

Tänk dig i detta: 
Du är tillsammans med en kille.
Han är sällan nöjd med dig, är ofta arg och gör så att du går runt och är orolig
vilket leder till magont....
...Han kan komma hem och säga att du ska se ut si och så, men blir aldrig nöjd med dig.
Han kommer aldrig att bli nöjd med dig!
Du gör allt som står i din makt för att han ska se dig, älska dig, uppskatta dig; men inget händer. Inte ett uns av bekräftelse får du tillbaka.
Du blir kvävd, dina kompisar ser det men känner sig maktlösa..
Eftersom du älskar honom så skyddar du honom, men egentligen vet du hur fel det är, du kan få det så mkt bättre...
Du tar upp det många gånger med honom. Frågar varför han blir så arg, varför han aldrig visar hur mkt han tycker om dig, varför han kan vara så elak.
Hans svar är, -Jag är som jag är, du får bara acceptera det, jag kan inte ändra på mig.
Det forts, han forts....
Du är kvar med honom, för du älskar ju honom, å ni har det ju faktiskt bra ibland, ni har ju varit ihop länge....
En dag så går det för långt igen. Du känner dig ledsen och obetydelsefull.
Du tar upp det igen med honom.. Varför han aldrig ger  dig någon uppskattning!
Hans svar är nu, -Okej, jag ska ändra på mig om du ändrar på dig. Han vill att du tränar, han vill att du ska bli smalare, då kommer han svara på dina sms och säga att han älskar dig. Han kan ju inte det nu, eftersom han anser att du måste träna.................................................
Du tar det, du tänker. Okej, jag går ner i vikt, då blir han nöjd med mig. Då kommer jag bli älskad, så som jag förtjänar...

Detta är inte om mig, utan detta är en av mina närmaste vänner som sitter i denna skiten och hon fattar inte själv hur bra hon kan ha det om hon bara lämnar det. Finns ingen ursäkt längre, jag är så arg så att jag kokar... har inte kunnat koncentrera mig idag, det bara cirkulerar runt i mitt huvud, i hela min kropp, hur man kan vara så rått genomelak, d finns inte i min värld. Jag är så ARG!!! Fy fan...

Hon ska ha en kille som uppskattar och älskar henne för den hon är, punkt slut. Han ska bara älska henne över allt annat, kyssa och krama om henne bara för att hon kommer hem* Hon är värd så mkt mera, jag blir galen.
Det gör så ont i mig.....


Kommentarer
Postat av: Clara

Fick fruktansvärd ångest när jag läste detta. Hoppas att det löser sig för det var de värsta. Idioter finns det gott om, tyvärr

2008-05-20 @ 22:26:33
Postat av: Anonym

Fyfan det är så jävla synd att just de killarna alltid får tag på de snällaste och mest förlåtande tjejerna.

2008-05-21 @ 07:17:07
URL: http://me123.blogg.se
Postat av: Puttrik

helt rätt, fy fan

2008-05-21 @ 19:47:09
Postat av: Anonym

vilken tönt.

Blir så ledsen bara att det finns tjejer som befinner sig den här typen av förhållanden och på allvar tror att de inte är värda bättre… jävla kille alltså!

2008-05-29 @ 15:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0