Honungsvatten

Kom precis hem från middagen hos Tess. Blev en supergod wok med färska grönsaker, cashewnötter, kött och ris. Mumma*

Har lite ont i halsen så jag kurerar mig med mängder av varmt vatten och honung. Jag har aldrig varit så mkt sjuk på så kort tid som jag varit när jag flyttat hit till Linköping. Riktigt konstigt. Tror att det beror på stressen och allt som man ska hinna göra hela tiden. På måndag börjar nästa delkurs och stressen kommer maxa på igen. Det är inte lätt när det är svårt =)

image15


Kommentarer
Postat av: stina

Heej =) Nu tävlar jag ut 10 nagelack på min blogg. 'Vore skojigt om Du ville vara med =D

Ha en fin dag i solen!

2008-05-08 @ 07:54:16
URL: http://stinaharring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0