Ojamej

Jag är riktigt trött, men ska försöka att gå in ett någorlunda vettigt inlägg iaf. Som man kanske förståt på tidigare inlägg så har det varit mkt nu, är sjukt trött i hela mig. Jag har pluggat järnet för en tenta som vi hade igår; som ja förmodligen ändå inte klarade. Sedan så har det varit mkt andra jobbiga saker som legat i luften, men som nu verkar bli bättre.

Samtidigt som jag har lust att skriva att alla killar är dumma i huvudet, så vet jag att de finns bra guldkorn där ute, men shit va ont de kan göra. Vi tjejer är väl inte direkt oskyldiga heller, men det är väl kärleken i sig som kan göra så sjukt ont. Känner mig bara tom, trött och vilsen. Vet inte vad jag vill med någonting. Jag har seriöst nog gått och byggt upp någonting som egentligen inte finns...




Tiden går sjukt fort, det är snart sommar och Fjällbacka för hela slanten.

Nu låter det som om att allt är skit, men det är det verkligen inte. Hade en sjukt rolig utekväll igår med världens skönaste vänner. Förfest i Fridas korridor med vidare festande på platens. Jag hade tom sällskap hem i form av en liten förfriskad Moa. Ojamej´*

Nu ska jag ta natten. Jag ska tänka, tänka och tänka.. För det är mkt rörigt i min hjärna nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0