Rivstart idag

Det känns seriöst som om att någon har kört över mig med en pansarvagn för att sedan hoppa på mig med högklackade skor. Sååå trött!

Sovit som en stock hela natten och nu på morgonen har jag och bara latat mig. Suttit i solen, i mitt fönster med en cosmopolitan och bara haft det gött. Pratat en sväng med Kajsa i telefonen om allt och inget.

Igår bestämde jag mig för att jag ska sluta klaga. Ja tänker hela tiden på hur mkt jag har gått upp i vikt, utan att egentligen göra något åt det. Jag kanske bantar i en dag, men sedan står jag där med en chokladkaka i högsta hugg. Jag har nog gått upp ca 10 kg som ska bort. Kan kanske inte ta allt direkt, men jag måste börja ta tag i det om jag ska kunna skutta runt i bikini i sommar. Så, idag börjar jag. Inget mera godis på veckodagarna, inte heller glass. De första dagarna blir det protein-drinkar och frukt, för att de ska bli en rivstart. Nuuuu börjar vi* =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0